mandag den 4. januar 2010

Hmmm hverdag...

&#0160;Ja, hvem er det lige der har opfundet det? Hold da op hvor er det svært at slippe ferien og alt det gode en sådan gør ved en. Jeg er tilbage på pinden og har sådan nogenlunde opdaget hvad det er jeg plejer at beskæftige mig med - det var heldigvis ikke en træls opdagelse, så langt så godt.<br /><br />Men jeg har virkelig svært ved at slippe hvor godt det har været, at holde fri - at slappe af og bare nyde dagene. At starte sin juleferie med skiferie og familiesamvær var nu også ren luksus - og så kunne jeg så holde en hel uges ferie derefter. Jeg plejer at være god til at komme i feriemode - og det har jeg vist også været denne gang, for jeg kan ikke rigtig slippe det igen.<br /><br />Jeg savner manden - det er så dejligt bare at være sammen om at holde fri og det er ret vanedannende. Synes han er langt væk...<br /><br />Men jeg må jo også indse, at ferie er godt fordi det er et afbræk fra den sædvanlige, så hvis det bare var hverdag at gå hjemme, så er det ikke sikkert det gav helt den samme følelse.<br /><br />Så jeg må istedet fryde mig over, at jeg rent faktisk godt kan lide det jeg skal have min hverdag til at gå med og samtidig kan se frem til endnu en skiferie i horisonten. Og så er foråret jo også rykket tættere på - en tid med masser af skønne fridage. Så kom nu, søde - få nu fingeren ud og få gang i det der hverdag....

Ingen kommentarer: