mandag den 19. april 2010

Ventestatus

<div style="FONT-FAMILY: tahoma, new york, times, serif; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<div>Ja, hvordan går det egentlig med at kapere uvisheden?</div>
<div>&#0160;</div>
<div>Det er som om jeg er ved at have erkendt, at vi endnu engang står i en situtation, hvor vi ikke kan gøre så meget. Efter beskeden i oktober fik januar/februar udsigten selvfølgelig stor betydning. Vi afventede indsættelse af social director - det blev ordnet som forventet,&#0160;og så steg forventningerne til, at der ville begynde at ske noget. Det har været hårdt, at det ikke skete. </div>
<div>&#0160;</div>
<div>Men nu kan jeg mærke, at jeg har sluppet det. Meldingen om AC&#39;s rejse til <span class="yshortcuts" id="lw_1271683473_0" style="BORDER-BOTTOM: #0066cc 1px dashed; CURSOR: hand">Nigeria</span> har også givet luft. Det vil forhåbentlig give nye oplysninger. Jeg holder også stadig fast i, at der <span class="yshortcuts" id="lw_1271683473_1" style="BORDER-BOTTOM: #0066cc 1px dashed; CURSOR: hand">jo</span> ikke er nogle tegn på, at formidlingen ikke kommer igang igen - det er blot et spørgsmål om tid. Tid som vi selvfølgelig godt kan føle os presset på, men resten af 2010 er trods alt stadig lang, så vi skal nok nå det.</div>
<div>&#0160;</div>
<div>Ventepresset er aftaget og jeg puster ud og tager tingene en dag af gangen. Det skal nok gå....</div></div>

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Sådan Vivian!!! Thumbs up!
Kh
Heidi