onsdag den 30. juni 2010

Nye horisonter

<p>De sidste 14 dage har været et sandt bevis på, at det lige pludselig kan gå meget stærkt, når der kommer nye muligheder ind i ens liv.</p>
<p>Jeg blev kontaktet af en tidligere kollega, der havde en jobmulighed, han synes vi skulle drøfte. Mit nuværende job har længe været lidt af en mental udfordring, men vores børnesituation har heller ikke ligefrem gjort det nemt at tænke i nye muligheder. Når man så bliver kontaktet var det selvfølgelig svært at sige nej til en drøftelse.</p>
<p>Og drøftelsen mundede ud i yderligere samtaler og igår kunne jeg så række armene i vejret og konstatere at jeg fra den 1. august er ansat hos VEU-center/&#0160;Mercantec i Viborg i et 3 årigt EU projekt. Jeg skal køre et projekt på skandinavisk plan omkring jobrotation og også hjælpe uddannelseskonsulenterne på de 12 tilknyttede skoler til det nyoprettede VEU-center under Mercantec til at få mere gang i kontakten til erhvervslivet omkring mulighederne for efteruddannelse af deres medarbejdere. Det er et helt nyt område for mig, så der bliver mange nye ting at forholde sig til, hvilket jeg glæder mig meget til. </p>
<p>Så nu bliver det så bare spændede at se hvor lang tid jeg får til at arbejde med det nye inden jeg stikker af på barsel ;o) De er informeret, så de ved hvad de går ind til - selvom det godt nok er svært at informere særlig klart om det - vi ved jo stadig ikke om vi snakker dage, uger eller måneder inden der igen er gang i listen.</p>

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Tillykke, tillykke, viv - det lyder bare super! :-)

anita sagde ...

Tillykke med dit nye job.
Godt gået!
hilsen fra Trelde