fredag den 16. marts 2007

Hvordan reagerer vi mon?

<p>Nogen gange er det ret sjovt at lege med tanken om hvad der sker den dag vi får barn i forslag (BIF). Glæde vil der naturligvis være tonsvis af, men gad vide hvordan vi reagerer? Vil jeg blive så paf og overrasket over endelig at være kommet så langt, at jeg går i stå, eller vil jeg bryde totalt sammen i gråd over så mange års venten endelig er ovre - eller.... Nu er det jo sådan , at Kina-ventelisten ikke er helt uforudsigelig, så det vil ikke komme som et lyn fra en klar himmel - vi vil være nogenlunde forberedte på, at det snart bliver, når vi engang nærmer os. Men derfor skal det nu alligevel blive interessant at se hvordan reaktionen på endelig at være nået til det vi sådan glæder os til bliver. Helt ærligt tror jeg jeg skal bruge en del tid til at fatte, at det er sket. Og derefter kommer der sikkert en panik reaktion, hvor jeg ser mig selv på i panik over, om vi nu også kan klare det vi er på vej ud i.</p>

<p>Når vi så har sundet os - og er kommet ovenpå igen, ja så er jeg ikke sekund i tvivl om, at Michael får ret i, at jeg skal shoppe igennem. Hold da fast hvor jeg glæder mig til at købe tøj til MIT barn - og ikke kun gaver til alle andres. Og når det så er gjort, så skal vi forhåbentlig fejre vores sidste tid i 2-somhed med forkælelse af den slags jeg ikke forventer vi som familie vil få så meget tid til. F.eks. et godt gourmetophold - på et af de rigtig gode gourmetsteder i DK. Og nå ja - der skal også lige planlægges en rejse til Kina. Og lur mig om vi ikke også skal have sat et børneværelse i stand. Ja, vi får se - dejligt bliver det ihvertfald - når det engang bliver.</p>

Ingen kommentarer: