tirsdag den 13. marts 2007

Når miraklet sker

<p>Igår skete der faktisk et mirakel - næsten da. To af vores kursusvenner, fra adoptionskurset blev forældre til en lille dreng fra Sydafrika. Det er så dejligt, at nogle af de mennesker vi har delt skæbnefællesskab med endelig bliver forældre. På en måde virkeliggør det det også for os - det sker faktisk i virkeligheden. Det er ikke bare en drøm det vi går med - det ender med vi bliver forældre.</p>

<p>For jeg skal gerne indrømme, at jeg har bemærket, at det hele godt kan virke meget fjernt for mig. Der er stadig så lang tid til, at jeg indimellem næsten kan glemme, at det bliver virkelighed en dag. På torsdag skal jeg til en jobsamtale, og jeg har ikke den fjerneste dårlige samvittighed over at tilbyde min arbejdskraft, velvidende, at jeg går på barsel om 1,5 års tid. </p>

<p>Men Maja og Eriks dejlige nyhed fik lige det hele frem på lystavlen - for dem har vi jo fulgtes med, og nu er de forældre - så mon ikke også det samme sker for os???</p>

Ingen kommentarer: