tirsdag den 15. maj 2007

Tør jeg....?

<p>Rygerne kører igen - det er meget tidligt, da ingen forventer næste hold børn for i starten af juni, så der er lang vej endnu. Men rygterne er meget positive, og jeg tør næsten ikke give dem liv herinde, for jeg synes ikke det plejer at holde stik, når det er tidlige rygter. På RumorQueens side skriver hun, at hun nu har 4 forskellige kilder der peger mod en stor omgang - den præcise dato er der ikke enighed om, men det peger mod en omgang, hvor vi måske når halvt igennem november. Se det er jo dejlige rygter, for set i forhold til de 2 sidste omgange, ja så er det jo helt vildt hvis de når så langt. Det ville også give lidt ro omkring stigningen i ventetiden, for så er vi igen tilbage i et tempo, hvor vi måske kan håbe på matching i 2008. </p>

<p>Og når alt det så er skrevet, så ved jeg, jeg skal passe enormt på. Det er svært ikke at lade forventninger stige - og dermed øge muligheden for en gigantisk skuffelse, hvis det alligevel kun forbliver rygter.</p>

1 kommentar:

Anita Brandt Jensen sagde ...

Hvor vil jeg ønske, at du har ret. Det vil gøre godt helt inde i hjertet, hvis du fik ret efter alle disse skuffelser.