onsdag den 8. august 2007

Hvad sker der?

<p>Ja, hvad sker der lige for tiden? Ikke meget... Vi er lige nu på den tid af måneden, hvor der er meget stille. Der er lige kommet børn, så der går lige lidt inden der igen kommer rygter på banen. </p>

<p>På RumorQueens hjemmeside har hun så brugt lidt tid på at analysere på hvad der mon kommer til at ske fremover, og det ser skidt ud. Med den fart der er på lige nu, ja så skal der er en alvorlig stigning til for at vi ser vores barn i 2008. Det regner vi nu heller ikke med, men der har da været et lille håb inderst inde, der har tilladt sig at tænke det som en mulighed. </p>

<p>Men for mig er det lige nu et spørgsmål om at vi bare må se frem til , at CCAA bliver færdige med ansøgningerne fra 2005. Som det ser ud nu vil de være færdige med udgangen af i år. Jeg har jo troet på, at de forlængede ventetider har været et resultat af den kommende OL, og Kinas frygt for, at der skal komme uheldig fokus på adoptionsprogrammet. Når vi kommer ind i 2008 håber jeg så, at de vil kunne sætte fart på igen - fordi de tal der bliver tilgængelige for journalister op til og under OL vil være tallene fra 2007. Men tænk nu hvis det ikke er forklaringen. Så kan det jo være, at denne lave fart fortsætter i 2008, og så taler vi godt nok lange udsigter. Puha - den tanke tør jeg slet ikke konkretisere, så den lader jeg lige ligge.....</p>

<p>Snart handler det om næste måneds matching. Jeg tror ikke vi skal sætte næsen op efter ret meget. Nu har vi haft 2 omgange med matchinger til 7 dage (og 2 før det med 6 dage), og det tror jeg ikke det bliver næste gang. Hvor mange er så spørgsmålet - men færre end 7 er mit bud.</p>

Ingen kommentarer: