onsdag den 19. november 2008

Cit-off 17. februar

<p>PIIIINLIGT - jeg har glemt at få lavet den sædvanlige post om månedens cut-off. Egentlig er det mest for min egen skyld - på den måde har jeg nemlig et sted, hvor jeg kan følge cut-off'sene skridt for skridt. Men den endte på den  17. februar - værst tænkelige, og kun 2 dags match. Det er efterhånden meget svært at tage formidlingen alvorligt, men ingen kan jo sige, at den er gået i stå. </p>

<p>På andre fronter er der ikke nyt. Så vidt jeg kan lytte mig til via jungletrommerne, så er der forventning om nyt i on-line systemet snart. Om DA så opdager det, er jo en anden sag. Sidst vi talte med dem sagde de, at de tjekkede systemet dagligt, så det burde jo ikke komme bag på dem, når der snart kommer en ny omgang børn i systemet. Bare vi kunne stole på, at de også holder godt øje, for så skal der nok komme barn til os indenfor overskuelig tid. Børnene indenfor vores godkendelse ses ofte i systemet (ifølge det andet bureau, AC), så hvis de virkelig holder øje, så burde alt kunne ske. Men det er vist ikke svært at fornemme, at min tillid ikke er der, så jeg tør ikke tro på noget.</p>

<p>Til sidst, ja så er der snart kina-fix i vente. Der er en familie der snart skal forenes med deres lille xiao bao bao (betyder "lille skat" på kinesisk - skønt ord). De får ham i armene den 8. december, og der er vel ingen, der er i tvivl om, at jeg kommer til at sidde klistret ved skærmen for opdateringer fra Riget i Midten. Altså det bliver stort.</p>

1 kommentar:

Christina sagde ...

Jeg håber dælme DA holder øje med online systemet! Det SKAL de bare! :-)
Og så skal jeg nok komme med så mange opdateringer fra Kina at I ville ønske at det snart holdte op! *GGG* I skal se SÅ mange billeder af knægten at I aldrig vil se et eneste til! *GGGGG* Måske man kan tale om en overdosis kinafix?