søndag den 9. november 2008

Cut-off ?

<p>Der er blevet matchet børn nu, men ingen kan endnu helt sige, hvad den endelige cut-off er for denne måned. Det må siges at have været endnu en lidt underlig måned på Kina-listen. Tvivlen drejer sig om hvor vidt de er nået til den 17/2 - 19/2 eller 20/2. Uanset hvad, så må det siges at være endnu en lille omgang. Dog er der det glædelige i denne omgang, at der er kommet 18 børn til danske familier - på AC&#39;s liste. Det ser jo ud af noget, dog er det stadig småt set i Kina-sammenhænge. Men ikke desto mindre, kan 18 familier glæde sig over at være blevet forældre. DA&#39;s næste gruppe har LID den 27/2 - og kan altså ikke være sikre på at være med før engang først i det nye år. Det er ihvertfald tvivlsomt, at de når helt til den 27/2 i årets sidste matching her til december.</p>
<p>Nu nærmer 2009 sig til gengæld, og jeg synes jeg kan mærke, at jeg ikke går ind i det nye år med helt så håbløs en følelse, som jeg husker fra starten af 2008. Der slog det mig ud, at vi vidste, at 2008 helt sikkert bare ville blive endnu et venteår. Jeg håber og beder til, at 2009 er vores år. Indtil videre har jeg ihvertfald tænkt mig at vove pelsen, og føle mig optimistisk.</p>

Ingen kommentarer: