onsdag den 11. februar 2009

Fra chok til positiv overraskelse

<p>Man må sige, der bliver kørt på de store følelser i disse dage.</p>

<p>Idag går jeg min vanlige runde på RumorQueen. Og hvad ser jeg? Et indlæg om at CCAA har åbnet for at flytte bureau. Det er jo intet mindre end fantastiske nyheder for os. Det er lige hvad vi mangler i denne her fuldstændig fastlåste situation vi er havnet i med DA. Det er nærmest lige så gode nyheder, som selve NYHEDEN.</p>

<p>I skrivende stund ved vi intet om tidsrammen, hvornår det kan lade sig gøre etc. DA tager ikke telefonen ;o) De har "vis nummer" og  kender vores nummer - hahahaha.... </p>

<p>Men uanset hvad er det den åbning vi har savnet længe (for vi overvejede allerede muligheden for et halvt år siden). </p>

<p>Så heldigvis varede håbløsheden ikke så længe - nu er der håb igen. Jeg blev faktisk lidt rundt på gulvet - tør da slet ikke tænke på hvordan jeg kommer til at reagere, når NYHEDEN en dag når os. Så går jeg da helt i selvsving.....</p>

<p>Så nu skal der ringes til bureauer - både AC og DA skal have et kald, og det her skal sættes i sving så hurtigt som muligt. Ikke noget med at frygte for, at det ikke kan lade sig gøre alligevel - sådan tænker vi ikke ;o)</p>

3 kommentarer:

Lene Nørgaard Michaelsen sagde ...

Åh, hvor er jeg glad for at høre, at håbløsheden er erstattet med håb! Jeg har tænkt meget på jer den sidste tid.
Held og lykke!
Hilsen Lene

Lene Nørgaard Michaelsen sagde ...

Åh, hvor er jeg glad for at høre, at håbløsheden er erstattet med håb! Jeg har tænkt meget på jer den sidste tid.
Held og lykke!
Hilsen Lene

Christina sagde ...

Vi krydser vores fingre og håber!!!