fredag den 12. februar 2010

Sig det nuuuuuuuu....

<p>Jeg trænger i den grad til at se aktivitet på listen - NUUUUUUUUUUU! Det er&#0160;godt nok&#0160;svært at blive ved med at bevare tålmodigheden. Bare et enkelt lille bitte barn til listen og jeg vil være super tilfreds. Bare et enkelt ryk vil være dejligt.</p>
<p>Igår havde AC skrevet på deres hjemmeside, at de har haft 30 sæt børnepapirer sendt til pædiater på bare 10 dage. Det er fuldstændig vanvittigt mange på så kort tid. Af gode grunde kunne de selvfølgelig ikke afsløre hvilke lister, der er børn til. Der er 2 lister, der farer frem i øjeblikket - Etiopien og Sydafrika, så de to skal nok tage deres pæne andel af de 30 - men nok ikke dem alle. Men hvor er de sidste papirer så fra? hvahvhahvahvahvahva? Sig det nuuuuuuuuuuuu....</p>
<p>Så der bliver holdt tæt øje med AC&#39;s side. Klik klik klik. Desværre går der jo nok nogle dage inden der sker noget, men et hint ville være dejligt. Skal vi turde håbe eller skal vi bare fortsætte den tålmodige venten på aktivitet. Sig det nuuuuuuuuuu....</p>

1 kommentar:

Lene Nørgaard Michaelsen sagde ...

Kære Vivian
Jeg håber, krydser, håber og krydser for, at jeres lille Nigeria-basse finder vejen til jer meget snart, meget, meget snart. Da jeg så nyheden på ACs side, var det jer, tankerne røg til allerførst.
Åh, hvor jeg glæder mig til at høre jubelbrølet over dem alle!
Mange tanker Lene