torsdag den 6. maj 2010

Der er nyt!!!

<p>Jeg har sovet i timen. Igår opdagede jeg, at der lå et nyhedsbrev fra AC på hjemmemailen - det havde ligget der siden mandag. Hold kæft hvor dumt, altså. Her gik jeg og higede efter nyheder fra rejsen og så ligger de i maiboksen. HALLLOOOOOOO!</p>
<p>Nyhedsbrevet er langt og det meste af det kan læses på AC&#39;s side. Kort og godt&#0160; er der stadig ikke endelig afklaring på situationen, men den nærmer sig. Den nærmer sig så meget, at AC trods alt godt tør skrive, at de forventer matchinger snart. De har stadig en god fornemmelse for formidlingen i år, så nu skal de altså bare se at komme igang, så vi kan komme op af listen.</p>
<p>Det vi venter på er,&#0160;at guvernøren for Lagos&#0160;State&#0160;får præsenteret de nye procedurer, godkender disse og underskriver de matchinger LIFE har gjort klar. Hvor mange det er ved vi ikke - og hvornår guvernøren kan gøre det sidste vides heller ikke, så det kan være imorgen og om en måned. </p>
<p>Men det gode er, at der ihvertfald er så mange tegn på snarlig forløsning, at det er svært at bevare pessimismen.</p>

1 kommentar:

irene sagde ...

Åhhhh hvor er det godt nyt. Denne alt for lange ventetid er bare træls og alt for lang. Nøøøjjjj hvor har jeg tænke på jer de seneste dage. Alle de andre ( jeg kender) der har ventet hundrede år og en sommer eller tre fik jo barn i fredags og med 'mors dag' i dag tænkte jeg bare; ØV altså nu er det virkelig, seriøst Vivians tur til en kæmpe Mors dag.
Jeg håber snart, de gode nyheder kommer.
knus
Irene