mandag den 7. november 2011

Halløj nisse...


Nu er det altså ikke fordi bloggen skal til at udvikle sig til sådan noget krea-indretningsagtigt noget (som om, hahahahahaha), men den lille nisse på billedet (og hans 5 venner) flyttede ind idag og opdagede hurtigt, at man med lidt snilde og overtalelse kunne gøre sig lækker sammen med den hæklede stjerne og den lilla cupcake julekugle. Det fik de så lov til. Og så kan jeg jo samtidig fortælle, at jeg er igang med at indsamle julepynt til juletræet. Vi skal holde julen hjemme i år - det har vi nu gjort før, men jeg kan godt mærke,  at jeg har en anden lyst og inspiration til at gå på opdagelse efter julepynt i år. Måske fordi jeg jo godt ved at f.eks. pynten på træet er noget af det der vil gentage sig fra år til år og på et tidspunkt blive en del af familietraditionerne. Nu får vi se hvor længe hæklede stjerner er et hit, men de små nisser, ja dem er jeg altså faldet pladask for og de skal da forhåbentlig nyde et stor tilværelse som julepynt i årene fremover. Velkommen til Kildevang - små venner. 

1 kommentar:

Deirdre-Ann sagde ...

Du skal prøve at tage på Det Blå Marked i Låsby - der kan du finde mange gamle gode juletraditioner...