onsdag den 4. januar 2012

Kan man blogge fra iPad?

Ja, selvfølgelig kan man det;-) ved ikke hvad jeg havde troet... Nå, men det er lidt mere besværligt, for tastaturet er ikke til de store beretninger, til gengæld kan det være jeg så bare får skrevet de små, når jeg lige kan gøre det i sofaen, mens aksel stener til lidt over noget fjernsyn! Lyder som om vi slet ikke kender fænomenet bærbar pc, men vil gerne indrømme, at den virker utrolig besværlig at finde frem, når ipad'en er lige ved hånden... Og når den bærbare er gammel og træt.

Idag er vi hjemme. Aksel havde lige 3 store brækture i nat. Utroligt som det kan producere vasketøj! Ja, det er jo så ikke vasketøjets skyld, at vi er hjemme ;-) skulle lige være sikker på, at mad og væske ville blive i barnet, inden han igen kommer i dagpleje. Vil sige det ser ud til han er klar igen imorgen. Og der vil vi nok også alle have indhentet den manglende søvn fra nattens roderi med optøring af bræk og udskiftning af sengetøj og nattøj.

Iøvrigt har jeg så fundet begrænsningen ved at blogge fra iPad. Det ser ikke ud som om jeg kan bruge billeder på bloggen...

Ingen kommentarer: