torsdag den 8. marts 2007

En ny blog er født...

<p>Nu skal det være, og nu er vi igang. En ny blog er født, og fra nu af vil vi forsøge at redegøre for det der sker i vores liv, mens vi venter.... Der er stadig lang vej endnu, men allerede nu gør vi os mange tanker om vores fremtid som familie, vores kommende barn og alt hvad det indebærer. På denne blog vil vi (nok primært mig, Vivian) holde styr på noget af alt det der foregår - og det bliver nok både ting der relaterer sig til adoption, men sikkert også en masse andre tanker. </p>

1 kommentar:

anne sagde ...

Dam da da dam. Velkommen til blogverdenen og velkommen til TypePad, det bliver du/I glade for. Og så kan jeg jo meddele at jeg fandt dig, og kan se at jeg skriver den første besked på din blog.
Tillykke med bloggen og jeg vil sugen den til mig og følge jeres magiske rejse mod den lille trold eller troldinde i riget i midten.
Det er smukt, stort og dejligt...