onsdag den 6. juni 2007

ØV igen

<p>Så&nbsp; er amerikanerne begyndt at få børnene fra denne omgang, og indtil videre er ingen efter den 7/11 med. Igen må vi nok se i øjnene at det bare blev til sølle 6 dage. Hold da op, det er svært at forstå. Lige nu står det bogstavelig talt i stampe. De sidste 3 måneder har jeg hver gang, ved hjælp af lidt mere eller mindre kvalificeret matematik fået ventetiden for os til 20 måneder! Altså i april så det ud som om der var 20 måneder igen - og så igen i maj så det også ud til at være 20 måneder igen - bortset fra at der så var gået en måned, uden at vi var kommet tættere på, bare længere væk. Og nu igen - regnestykket ender på 20 måneder fra nu! Det er bare for sindsygt, og snart ret svært at forstå at vi nogensinde kommer tættere på. Det er som der hele tiden bare bliver længere og længere til.</p>

<p>Jeg har så også en anden måde at anskue ventetiden på - jvf. mit tidligere indlæg, og iflg. den er der 17 måneder til det bliver vores tur. Det bliver vist den af mine hjemmegjorte prognoser jeg vælger at tro på, selvom den nok ender med at være for optimistisk. Men med 20 måneder igen når vi ind i 2009, og det gider jeg bare ikke forholde mig til endnu.</p>

<p>Kina står godt nok ikke højt på min liste over yndlingslande lige nu - jeg kunne i den grad godt tænke mig at skælde dem ud lige nu. Men der er jo også noget med, at det, der står en nærmest, også er det der kan gøre en mest glad eller gal i skralden. En dag gør Kina mig til mor, men lige nu er de godt nok ude i kulden - grrrrrrrr......... </p>

3 kommentarer:

anne sagde ...

Nu siger jeg lige nogle grimme ord: ¤&#¤"@£^¨§¤% og PIS.
Helt ærlig hvad fortager de sig egentlig hos CCAA - piller tær?
Vi vil flytte os på den skide liste vil vi, ikke stå i stille, det er ikke rimligt det her.
Det må I kunne gøre bedre CCAA!

Heidi sagde ...

Ååååårh Vivian - jeg deler din frustration med dig. Jeg mangler ord lige nu og er bare så træt af det hele. Jo - Kina gør os måske til mødre engang, men lige nu synes den fremtid altså bare så uendeligt fjern.
Øv altså...
Heidi

Anita sagde ...

Ih, hvor jeg forstår dine frustrationer, men hvad hjælper det lige nu og her.
Lidt medfølelse i det mindste.
Men måske, hvem ved, går det lige pludselig stærkt med at flytte på listen.
knus fra A+E