mandag den 1. september 2008

Cut-off 9. februar

<p>Bedst som jeg i går konkluderede, at der ikke var nyt om cut-off, så forlyder det idag, at CCAA i denne måned er nået til og med 9. februar. Det er hele 9 dage - og det er ganske godt gået, især hvis vi tager i betragtning, at det dækker nogle flere ansøgninger, end de sidste måneds matchinger. I de 9 dage, er der flere dage, der var en del af nytårsferien, så det er nok en engangsforestilling, at vi når helt op på 9 dages matchinger igen sådan lige. Men ikke desto mindre luner det - og det er en god start på tiden efter OL. Man kan selvfølgelig også vælgte at tolke det som et hint om nye tider - tror bare det er en meget farlig vej at bevæge sig ud på, så indtil videre glæder jeg mig over dette ryk, og så vil jeg nøjes med at glæde mig til at se om der er nye toner i næste måneds matchinger. Iøvrigt er det også rart at se, at de har nået hvad der svarer til en normal måned - selvom der har været OL.</p>

Ingen kommentarer: