tirsdag den 20. januar 2009

Godt igang

<p>Så er 2009 kommet godt igang. Her i huset har vi taget hul på et år vi håber og tror på skal bringe os noget ganske særligt. Det er lidt mærkeligt, for det er godt nok længe siden vi har haft den her følelse af positivt håb og tro på at vi skal være forældre. Det er rigtig dejligt. Vi ved absolut intet - er ikke klogere end vi hele tiden har været, men følelsen af positivt håb for i år har fået tag i os. Og indtil videre får den bare lov at husere, for jeg skal love for det er dejligt at have den tilbage igen. Få lov at stoppe op, når man kigger et Bilka katalog igennem - og konstatere, at de har børnemøbler. Bare sådan lige for god ordens skyld - det plejer jeg jo slet ikke at se eller bemærke. Sådan har hverdagen fået flere små indspark. <br />
<br />
I Kina venter vi spændt på at de får sendt et hold unger afsted inden de skal på nytårsferie. Det bliver lidt spændende at se hvor langt de når ind i marts. Der har været nogle meget positive rygter i omløb, men de er også forstummet igen, så det var sikkert bare andres nytårsovermod, der havde fået dem søsat.<br />
<br />
På on-line siden skete der noget i systemet i starten af året - der kom åbenbart mange børn i systemet. Vores basse var ikke imellem - så nu får vi se hvornår han eller hun viser sig. <br />
<br />
Og så er jeg jo forresten startet på nyt arbejde. Det går godt - jeg er glad for igen at være tilbage i et miljø, der passer til min natur.</p>

Ingen kommentarer: