tirsdag den 6. april 2010

Nyt fra AC

<div>Jeg må hellere få skrevet lidt om det seneste nyhedsbrev fra AC. Vi modtog det tirsdag i sidste uge, men der var egentlig ikke de vilde nyheder at berette om.</div>
<div>&#0160;</div>
<div>AC skriver, at de stadig ikke har nogle konkrete svar på hvad det er der skaber stilstand på listen. De planlægger en rejse til Nigeria i slutningen af april, hvor de selvfølgelig håber at kunne afklare nogle ting. Det er jo i sig selv udmærket - det næste er bare, at jeg straks tænker, at det jo lyder som om de ikke forventer aktivitet i april heller. Vi kan ihvertfald konkludere, at det nok drejer som andet og mere end blot udskiftning af social director. Når det trækker sådan i langdrag, så tyder det for mig på, at de har gang i noget andet også. Blot en nærliggende tanke...</div>
<div>&#0160;</div>
<div>Men det gode er, at jeg har brug for at vide hvornår vi så kan få noget at vide. Den her totale uvished og stilstand er totalt energi-ædende. Nu har vi da i det mindste et håb for, at vi kan&#0160;blive klogere i starten af maj.</div>
<div>&#0160;</div>
<div>Og jeg ved godt, at ingen kan vide hvornår der sker noget igen. Det kan sagtens være der kommer skred i tingene i april - jeg tror bare min hjerne har vænnet sig til at se de værst tænkelige scenarier. </div>
<div>&#0160;</div>
<div>Så nu&#0160;jeg sætter min lid til rejsen i april uden at forvente så meget andet, end nyt om den, så må aktiviteten på listen komme, når tid er. </div>

Ingen kommentarer: