lørdag den 9. august 2008

Bvaddrrr.... rygte

<p>Så er der kommet gang i rygterne. Papirerne på denne måneds børn siges at have forladt CCAA og ankomme hos bureauerne i løbet af næste uge. Rygte om cut-off er der derfor også, og det tyder på, at de i denne omgang har matchet til 2 dage. Bvadrrr...... siger jeg bare. Det er nærmest ingenting. Jo, lidt er det jo, for det betyder, at vi rykker fra gruppe 12 til 11, da DA&#39;s næste gruppe har LID den 26/1. De får børn i denne omgang - den store store gruppe på hele 1 par! Det siger noget om hvor lille den her omgang må være.</p>
<p>Og nu er OL så skudt igang - heldigvis. Et eller andet sted er det jo stadig spændende om der virkelig kommer til at ske noget nyt&#160; bagefter. Jeg tror efterhånden ikke rigtig på det mere - jeg tror livet på Kina-listen forbliver en langsommelig affære. Alligevel lever der selvfølgelig et lille håb indvendigt, for hvis det da bare vil vende, kan det få enorm betydning for os. Vi vil jo gerne have mere end 1 barn, og vil også rigtig gerne have børnene fra samme land. Så vender det -&#160; kan håbet om en familie med 2 kinabørn få liv igen.&#160;</p>
<p>En sidste ting er, at vi nu har ladet DA vide, at vi gerne vil tages i betragtning til et barn med et særligt behov. Vi har defineret hvad vi kan magte, og DA kan nu tage os med i billedet, når de får mulighed for at matche børn fra SN-programmet. Det giver en del sommerfugle i maven, for der er ingen tvivl om, at sandsynligheden for at det bliver den måde vi får vores Kina-fis på er ret stor. Spændende... spændende - faktisk så spændende, at jeg ikke er helt sikker på jeg helt har fattet det endnu. Forhåbentlig fatter jeg det, når telefonen ringer.....</p>

Ingen kommentarer: