fredag den 8. februar 2008

Tillykke til os

<p>- eller hvad det nu hedder, når vi idag kan fejre 2 års jubilæum for vores godkendelse. Det betyder jo så også at vi skal have den forlænget, og det er så heldigvis også gået i orden. Vi har været på samråd, og de vil gerne forlænge vores godkendelse.<br />
<br />
Så har det bare at være nok. Heldigvis er vi ikke i en stor klemme, men vi kender bare flere for hvem det er noget af en gyser, hvis vi ikke er matchede med barn om 2 år. Det er et stort pres at leve med. De er godkendt, alt det formelle er på plads, men når de ikke at få barn i forslag inden godkendelsens endelige udløb efter 4 år gør deres alder, at de skal helt forfra i godkendelsesforløbet. Skræmmende... <br />
<br />
Vi kan få vores godkendelse forlænget endnu engang, fordi vi endnu ikke er rundet de 40 år om 2 år - men jeg gider simpelt hen ikke tro på, at det skulle være nødvendigt. Hallo - 2 år fra nu. Nej - jeg vil have lov at holde fast i, at vi får barn i forslag i slutningen af 2009. Som om jeg kan vide det.....</p>

2 kommentarer:

Christina sagde ...

Tillykke eller hvad man nu siger ;-)
2 år gået, forhåbentlig går der ikke 2 år mere! Jeg tror på at I får BIF i 2009!
Ses snart...
knus fra Christina

Estrid sagde ...

Kæreste Vivian,
Tillykke med regodkendelsen! Selvom den er en formalitet kan den godt sidde og nage lidt.
Der MÅ ikke gå mere end to år før lille frøkenen eller herren kommer hjem til Kildevang. Basta bom. Faktisk burde der ikke gå mere end et par måneder, men sådan hænger vores adoptionsverden bare ikke sammen. Øv.
Vi ses fredag - og jeg glæææder mig.
Kram fra Estrid