mandag den 4. februar 2008

Cut-off 27. december

<p>YES - endelig en nyhed vi kan bruge til noget. Den her gang gik de noget længere end jeg turde tro på, så det må fejres. Hurra råb og andet godt er på sin plads, for det er dejligt at kunne se en ende på 2005.<br /><br />Når det så er sagt, ja så er det jo utroligt, at der er jubel over kun 8 dages match. Det er ikke meget, men set i lyset af de sidste par gange, ja så bliver man jo glad for lidt. Og det skal sørme fejres.<br /><br />Jeg føler jeg har været lidt udenfor i denne omgang, for rygterne har ikke manglet. Jeg har været inde og læse lidt med fra i-net cafeen på hotellet, men det er ikke helt det samme at følge med på den måde. Det er da utroligt, at det fylder så meget i ens liv?? Lidt tankevækkende - og lidt foruroligende, men sådan er det nok bare. Heldigvis har jeg nydt ferien, solen og varmen, så det er ikke fordi det har forstyrret mig i at holde ferie - men lidt nyt skulle man jo lige have med :o)</p>

2 kommentarer:

Christina sagde ...

Velkommen hjem fra ferien! Lige hjem til 8 dages matchning! Ikke dårligt!
Det bliver spændende hvad næste måned bringer... Tør vi tro på lidt mere end 8 dage?
Kh. Christina

Heidi sagde ...

Velkommen hjem fra ferie, Vivian!
Håber du har nydt den til fulde, trods dine besøg ved computeren...
Og et matchning på 8 dage er da nææææsten en fordobling i forhold til sidste måned; det skal bare ses med de optimistiske briller på.
Vi rydser alt, hvad krydses kan for, at kineserene forsætter deres næsten-fordobling næste måned!!!!
Knus
Heidi