lørdag den 26. januar 2008

Sikke en fantastisk dag!

<p>Lige hjemkommet fra en dag i fantastisk samvær og med så meget frisk energi, at jeg slet slet ikke kan koncentrere mig om den håndboldkamp der spilles lige nu. Jeg er helt høj!<br />
<br />
Dagen idag var jo "modtage-Sigrid-med-familie-i-lufthavnen-dag". Og hvilken fryd! Sigrid er en rigtig lille charmetrold, der var helt med på ideen om at holde en lille fest, når nu der var publikum til det. Det var et Kina-fix af de helt store - og det gav en helt enorm portion positiv energi at gå mere ventetid i møde med. <br />
<br />
Bagefter tog vi 5 tøser afsted til Ebeltoft - hvor vi spiste frokost, og fik grinet og knævret igennem. Må lige udbryde et hurra for jer Zone-kvinder - I er altså noget særligt.<br />
<br />
Nu ville jeg jo gerne krydre dette indlæg med et af de mange skønne billeder der blev taget idag - men da jeg ikke selv havde kameraet med (det måtte jeg efterlade herhjemme, så det kunne blive gjort ferieklar) må det vente. <br />
<br />
Nå, blev alligevel fanget af de sidste minutter af håndboldkampen - det blev jo ret spændende.....<br />
<br />
På rygtefronten kører der nogle vilde rygter lige nu, så dem kan jeg ikke rigtig tro bliver til virkelighed. Det svirrer med rygte om, at de når helt til den 30. december (11 dages match) - et andet siger den 27. december og det mest sandsynlige taler om den 22. december. Sidste cut-off var den 19. december - så i bund og grund ville det jo være rart, om de snart kunne komme ud af december - og dermed komme igang med 2006. Men det mest sandsynlige er nok, at de stadig vil være nogle måneder om at nå dertil.<br />
<br />
Nu må jeg hellere få gang i pakkeriet - vi skal umenneskeligt tidligt afsted imorgen, så det er snart ved at være på høje tid at få kufferten fyldt op.</p>

Ingen kommentarer: