torsdag den 10. januar 2008

Sigrid skal hjem nu

<p>- for idag rejser Anne og familien afsted til Riget i Midten, for at hente deres lillesøster hjem. </p>

<p>Anne er en af de fantastiske kvinder, jeg har været så heldig at stifte bekendtskab med via Adoptionszone. Anne er, ligesom jeg selv, en næsten fast bestanddel af de Zonetræf vi efterhånden ret ofte stabler på benene i Århus.</p>

<p>Og hvorfor er det så noget specielt, at Anne og familien skal have lillesøster Sigrid hjem? Det er altid specielt når et barn får sin familie. Og når det så samtidig er en familie, jeg efterhånden føler jeg kender godt, ja så gør det, det kun endnu mere specielt. Kronen på værket er, at Christina, Estrid (endnu 2 af de dejlige Zone-kvinder) og jeg selv skal på beundringstur til lufthavnen den 26/1. Tænk vi skal også se hende live. Det er min første tur til lufthavnen for at byde en ny familie velkommen hjem - og bare tanken giver mig sommerfugle i maven. Jeg skal have den helt store pakke Kleenex med, for det bliver også en tudetur. Godt jeg har 2 at støtte mig til - 2 jeg ved jeg kan stole på, når det kommer til det med at trille en tåre ;o) </p>

<p>På mandag får de lille Sigrid i deres favn - og heldigvis har de lovet at opdatere deres blog løbende - for vi herhjemme vil jo have det hele med. Århh jeg glæder mig sådan til at følge rejsen - det giver sådan en dejlig energi, og mod på at holde ventetiden ud.</p>

3 kommentarer:

Christina sagde ...

Kære Vivian
Ja, det er nemlig rigtigt! Sigrid kommer hjem og vi glæder os til at stå i lufthavnen med tårer i øjnene og se dem komme hjem!
Knus fra Christina

Estrid sagde ...

Jep, jep det skal nok blive rørstrømsk og festligt når hele familien Sigrid vender hjem. Ih hvor bliver det dejligt. Og frokosten bagefter bliver da vist i højt humør. Tak for jer!! Hold kæft, jeg er heldig.
Kram fra Estrid

Hanne sagde ...

Hej Vivian
Jeg er helt enig - det er bare så specielt at være med til at modtage en lille ny familie. Jeg skal selv for anden gang have den store oplevelse på tirsdag, og glæder mig helt vildt. Håber I får en rigtig god tur ud at modtage Sigrid og familie
Mange hilsner fra Hanne (hanhen fra Zonen)