mandag den 21. januar 2008

Stadig stille

<p>Ja, der er stadig stille i Kina. Musestille.... <br /><br />Pyt - så bruger vi krudtet på noget andet. I disse dage går jeg og glæder mig ved tanken om, at vi i næste uge sidder på Tenerife. Ikke nogen dårlig måde at afslutte en lang og småsur januar måned. Svigerforældrene drog afsted i går, og jeg er sikker på de allerede stornyder ferielivet. På søndag slutter vi os så til deres selskab - med vi menes Michaels søster med familie og os. Og så skal der familiehygges. Når ferien så er ovre, ja så starter jeg på mit nye job - og dermed på en hverdag, hvor jeg skal til at forkæle mig selv med god tid. F.eks. skal jeg igen følge 6 foredrag om Kina på Folkeuniversitetet sammen med Christina - og denne gang regner jeg med at få alle 6 foredrag med. I sidste runde gik jeg glip af 2 foredrag pga arbejdet. Det behøver jeg ikke denne gang. <br /><br />Men inden ferie og nyt job bliver aktuelt er der en ret så stor begivenhed der lige skal overståes. For det er jo på lørdag, at vi skal i lufthavnen for at nyde synet af lille Sigrid på armen af sin dejlige familie. &quot;Vi&quot; er blevet til flere, og hold kæft hvor bliver det hyggeligt. Mette og Maja (behøver jeg at skrive, at det også er dejlige kvinder fra Zonen?) skal nemlig også med. Det bliver godt.<br /><br />Det er da godt at livet har så mange ting at byde på - jeg synes ihvertfald jeg burde skamme mig hvis ikke jeg kan se det positive i mit liv lige nu.</p>

Ingen kommentarer: