onsdag den 12. november 2014

Så har I mig tilbage...

Kors hvor er det en plat overskrift... :o)

Men hvordan kommer man lige igang efter nærmest et års stilhed? Jeg har brug for bloggen igen, jeg har brug for at skrive og få det ud og netop bloggen har altid været en sand ven i svære perioder.

Det er tæt på et år siden jeg lavede sidste indlæg og meget er sket. Også inden det indlæg, og bloggen vil helt sikkert få en anden karakter fra nu af. Den skal omdøbes, for det kommer ikke til at handle om ventetid.

Vi venter ikke mere. Henover sommeren blev nigerialisten for alvor lukket ned og i den proces blev der taget store beslutninger i det lille hjem. Historien i sin detalje skal skrives, men ikke lige nu. Kort og godt er vi ikke længere på venteliste, vi skal ikke have flere børn. Det kommer jeg tilbage til i et separat indlæg.

Så for nu er det altså bare et:


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hallo hallo søde

Hvor er det godt at have dig tilbage. Jeg vil se frem til at læse dine kloge ord.
Kram fra Sanne i det nordjyske