mandag den 18. oktober 2010

Et lille mug...

<p><br />Når man nu selv har været på venteliste i 100 år, så er det nogen gange lidt svært at forstå, når andre efter ganske kort tid mugger over det ene eller det andet. Indtil videre har jeg valgt at slå det døve øre til og koncentrere min energi om noget andet. Det er forskelligt at være ventende på 5. år - og så helt ny på en venteliste.<br /><br />Men idag blev jeg sgu alligevel muggen... Jeg ville lige tjekke AC&#39;s spørgeforum hvor en, der&#0160;beskriver sig selv&#0160;som&#0160;ny&#0160;ventende, brokker sig over, at AC ikke opdaterer ventelisterne til tiden. AC skriver &quot;på eller omkring den 15. i hver måned - men hav tålmodighed&quot;.... helt ærligt, hvis man skal bruge sit krudt på at være irriteret eller utålmodig over, at det så i denne måned blev den 18. inden de fik opdateret, ja så er ventetiden sgu godt nok lang på de fleste lister. Pyyhhh, jeg får helt ondt af den kære adoptant.<br /><br />Og jeg kan jo så holde min næse væk fra den slags indlæg - for mit krudt er nu også dårligt brugt på at irritere mig over, at nogen har så lidt tålmodighed.... Nu fik I så lige glæde af det også :o)))))))))))</p>

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Kære Vivian!
Du kender min holdning ;-)) Tænker dagligt på hvordan det mon går hos jer, om ikke snart der er helt hul igennem. Ååh hvor bliver det stort når det endelig sker! Det vil glæde mig så meget!!
Fedt design i øvrigt :-)
Kh
H