torsdag den 4. november 2010

#¤&%/&%/()&/()%&W¤%"

<p>Hold kæft hvor er jeg skuffet. Ord kan slet ikke beskrive hvordan jeg har det lige nu. Familiestyrelsen have ikke behandlet sagen i mandags - de mangler yderligere dokumentation for lovgrundlaget og kan derfor først behandle sagen på næste nævnsmøde - i december. I DECEMBER - kraftedme.... AC skriver ovenikøbet, at det jo kun kan lade sig gøre, hvis de kan nå at skaffe den nødvendige dokumentation inden. Det håber jeg fandme de kan, for ellers ved jeg snart ikke hvad vi stiller op.</p>
<p>Det betyder jo så, at vores bestilte og planlagte kursusdeltagelse i slutningen af november bliver en realitet. Det skal godt&#0160; nok lige sluges.... Inderst inde havde vi naturligvis håbet, at det ikke blev nødvendigt,&#0160; men nu må vi så æde den. Om vi kommer på anden weekend vil tiden vise.</p>
<p>Jeg kan simpelt hen ikke begribe hvor mange skuffelser vi skal igennem i den her proces. Det skal bare ikke være nemt for os og man bliver fandme så arrig og bitter, at det snart er helt uuholdeligt.</p>
<p>ØV hvor er det surt. Kors hvor er det bittert. Havde lige så stille drømt om juleferie i Nigeria - det bliver vist ikke en realitet. Tror snart vi skal have gjort alvor af at have bestilt en eller anden form for ferie. Måske aftenen skal bruges på at surfe lidt efter ferier............</p>
<p>&#0160;GRRRRRRRRR............ SGU, FANDME, LORT, KRAFTEDME, SATANS TIL ÅNDSVAGE, TIL LATTERLIGE, TIL... ja hvem helvede skal jeg lige blive gal på lige nu? Nogen der melder sig?</p>

1 kommentar:

Heidi sagde ...

LORT MED LORT PÅ!!! Øv, hvor er det bare en lorte besked at få! Hvorfor fanden vidste de ikke, at de manglede yderligere dokumentation...?
En juleferie under varmere himmelstrøg lyder fornuftigt - bestil, bestil!
Knus
Heidi